Art. 22 i ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 lutego 1995r. – o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie standardów jakości gleby oraz standardów jakości ziemi (Dz. U. Nr 165, poz. 1359).
Wymagane dokumenty
Wniosek zawierający:
- imię, nazwisko, adres osoby obowiązanej do rekultywacji gruntów,
- kierunek i termin wykonania rekultywacji,
- projekt rekultywacji i zagospodarowania gruntów,
- planowany zakres i sposób rekultywacji oraz termin jej zakończenia,
- tytuł prawny do terenu,
- informacja o działce z rejestru gruntu.
Miejsce załatwienia sprawy
Wnioskodawca składa dokumenty w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ustrzykach Dolnych przy ul. Bełskiej 22 lub przesyła pocztą. Sprawę prowadzi Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska przy ul. Pionierskiej 10., Codziennie w godzinach od 7.30 do 15.30
Termin załatwienia
Niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca.
Dodatkowe informacje
Starosta wydaje decyzję po zasięgnięciu opinii:
1) dyrektora właściwego terenowo okręgowego urzędu górniczego – w odniesieniu
do działalności górniczej;
2) dyrektora regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych lub dyrektora parku narodowego
– w odniesieniu do gruntów o projektowanym leśnym kierunku rekultywacji;
3) wójta (burmistrza, prezydenta miasta).